Öldürücü 7 Gün #13 Ay Beni Bir Bezmişlik Aldı!

Zor iki haftadan sonra yeni bir haftadan size 'Günaydın!' diyorum diyorum.


Şimdiden geçmişe doğru gitmek en iyisi bence. Dün gece çok çekişmeli bir seçim yaşandı. Bu konu hakkında çok konuşmak istemiyorum çünkü birilerini kaybetmemek benim için daha önemli bir durum. Sadece şu ki insanları ayrıştırmaktan vazgeçmemiz gerekiyor. Ülkesinin insanını sevmeyen, demokrasiye güvenmeyen insanlar olmamalıyız bana göre. Bende gittim oyumu verdim, varlığımı belli ettim ülkem için. Sonuç gelince ne kimseyi ihanetle, vatana hainlikle ya da cahillikle suçladım ne de bir yerde bir yanlış aradım. 'Ülkemizdeki insanlar bunu doğru görmüş demek ki.' dedim ve konu kapandı orada benim için. Bu ülkeye gerekli olan birinden ziyade hoşgörü bence. Herkesin inandığı ideale inanmak için belli sebepleri var, bu konuda belli tecrübeleri ve yaşadığı, gördüğü şeyler var. İki taraf için de geçerli bu. Bu yüzden birbirimizi sarhoşlukla, dinsizlikle, cahillikle, aptallıkla suçlamaya çalışacağımıza biraz olsun ne tarafta olursak olalım karşı tarafı biraz anlamaya ve gerçekten saygı göstermeye çalışırsak bu ülkede zaten güzel sabahlara uyanabiliriz. Her seçimde git gide daha apolitik oluyorum insanların bu şekilde ikiye ayrıldığını gördükçe. İnandığımız her şey için de lütfen ama lütfen araştırın. Her şeyi araştırın. Ellerimizin altında uçsuz bucaksız bilgi kaynağı var. Herhangi bir ideale körü körüne inanmaktan vazgeçmeliyiz.

(Bu yazdıklarımın kimseyi değiştirmeyeceğinin farkındayım. Ama yine de içimde kalmasını istemedim. Çünkü 'Ya siz neden kavga ediyorsunuz ben keyif alıyorum farklı fikirlerde olan arkadaşlarımla konuşmaktan' dedikten 1 saat sonra 'Bu ülkenin cahil insanından bir halt olmaz.' diyeni gördü bu gözler. Gerçekten üzülmekten kendimi alamıyorum. İnsanların birbirine bu kadar saygısı kalmaması korkunç ve bunu size biri değil siz kendi kendinize yapıyorsunuz. VE LÜTFEN BU KONU HAKKINDA DÜŞÜNCE BELİRTMEZSENİZ SEVİNİRİM. ÇÜNKÜ bir insan benim için bir siyasi görüşten daha önemli!)

Sevimsiz konuları kenara ittiğime ve içimi döktüğüme göre devam edebilirim sanırım.Ders çalışma programımı yaptım (hatta dün yaptım) ve bugün başlıyorum.



İki üç gündür üstüme pikeyi örtmüş, mini fanımla leptopta bir şeyler izleyip minik bunalımlar yaşıyordum. Çünkü geçen hafta ruh eşim izne gelmişti. Bir hafta kendime geldikten sonra yine gitmek zorunda kalınca o, ben başa sardım. Yine bunalıma gir - çıkmaya niyetlen - uyu - saçma sapan sayfalarda saatlerini harca - uyumaya çalış - uyuyamama - TOPARLAN.

Yüzümü görmek istiyorsanız Instagram'a beklerim :D

Bu yüzden gerçekten bitene kadar gelmesini hiç istemiyordum. Çünkü zaten zor alışıyorum yokluğuna 'Alıştım.' dediğimde gelmesi ve benim hepsine tekrar başlamam gerekiyor.  Geldiği hafta çok güzeldi. Dolu dolu geçirdik Deadpool 2'ye gittik, benim denemek istediğim kafeleri gezdik.  Bir de dünyalılarım sanırım benim iletişim formum bozukmuş. Hemde epey uzun bir süredir. Yani mesajlarınız bana gelmiyordu. Bu yüzden artık çalışıyor yani haber vereyim dedim.


Bir Konya'ya gidip geldik günübirlik. Son olarak saçımı tekrar kestirdim. Bunun sebebi yaşadığım şehir aşırıı sıcak ve saçımı ruh eşimin askere gitmesi sebebiyle kestirmiş olsam da o zamandan beri kadar saçma bir uzunluktaydı ki ya tekrar kestirecektim ya da sıcaktan ölecektim. Aşırı kısa olmuştu epey beğenmedim ama bir haftaya garip bir şekilde uzadı ve güzel bir hal aldı.


Bir de benim kollarımda ve yüzümde hala sivilce problemim vardı. Fakat doktorum uzak bir hastaneye gidince doktor değiştirdim. O gün de yemin ederim Allah yüzüme baktı. Ben teknoloji özürlüsü bir insan da değilim ama ne zaman internetten randevu alsam başka poliklinikte çıkıyor doktor. Cidden benim dikkatsizliğim. Yine aynı olay başıma geldi. Ve ben içten içe kendime saydırırken aslında o saate kadar bitmesi gereken sıraların sonuncusunu ben aldım. Doktorumu da sevdim. Tedavi iyi gidiyor gibi. Muhtemelen iki ay sonra tekrar gideceğim kontrole.

Selam sana eeey Roma halkı!

Sonra otostopçunun galaksi rehberine sonunda başladım. (DEEP SENİ ÇOK SEVİYORUM)Kitaba başlamadan önce ilk filmi izledim zira film hedefimde epey geride olduğumu düşünüyorum. Bir de şu var ben ilk filmi izleyengillerdenim. Diğer türlü kitabı okursam ister istemez kafamda karakterler oluşuyor ve o karakterler filmdeki oyuncular ile uyuşmadığı zaman film boyunca sanki bir sinek çevremde geziniyormuş gibi rahatsız oluyorum.

İşte bu kadar dünyalılar. Bu hafta öldürücü 7 gün #12'de bahsettiğim tayin meselesi muhtemelen açığa kavuşacak. Gergin bekleyişler içindeyim ne olursunuz dualarınızı eksik etmeyin.

8 yorum:

  1. Güle güle kullan saçını.Ben de bu hafta saçımı kestirmeyi istiyorum.
    Malum hava yakında yeniden ısınacak, daha fazla tahammül edemeyeceğim uzun saça :s Ayrıca hakkında en iyisi ve güzeli gerçekleşsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Bir kere benimde başıma geldi. Hastane randevusu sanıp gittiğim doktor başka bir semt polikliniğinde çıktı. Ama ben el mecbur oraya gittim.

    YanıtlaSil
  3. hımmmmmm fena hayat diil :) schedule ve diğer hoş şeysileri de izliyom zatensiiii insta ve story de :)

    YanıtlaSil
  4. saçın çok güzel görünüyor, seçim hakkında biraz sakinleştim, tayin konusunda da isteğinin gerçekleşmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil