Akıma Karşı #4

Hazıra konmaya hevesli ne kadar çok insan var.

Bir şey yapıyorsunuz. Herhangi bir şey olabilir bu. Çaba harcıyorsunuz, emek veriyorsunuz, yaratıcılığınızın sınırlarını zorluyorsunuz.

Daha sonra sizin binbir emekle inşa ettiğiniz o yapının önüne gelip 'Ehehe bunu da ben yaptım.' demek için akbabalar gibi kafamızda dolaşan ne kadar da çok insan var.

Bir insanın bunu kendine yakıştırmasının ne kadar onursuz bir davranış olduğunu söylemeyeceğim bile.  Sürekli olmadıkları biri gibi yaşamak ve kendilerini bile buna inandırmak ne kadar zordur kim bilir.

Ya da bir farklısı aynısını yapıp ardından 'Bunu ben yaptım.' veya 'Esinlendim senden. ehehe' diyenlerin de bunlardan pek bir farkı yok.

Kendin ile barışık olmamak en büyük sıkıntı sanırım. Aynadaki asıl görüntünden farklı bir görüntü ile kendini seyretmek.


4 yorum:

  1. Emek olmadan yemek olmuyor ama nedense herkes bedava yemek yeme peşinde ;)

    YanıtlaSil
  2. En nefret ettiğim şey ya yazdığını yazmak ürettiğini çalmak hediye fikirlerini almak giydiklerinin aynısını giymek hepsi aynı kapıya çıkıyor

    YanıtlaSil