Kitaplar Kalbimden Vurur

Öncelikle Şule ablamı öpüyorum ve beni mimlediği için çook teşekkür ediyorum. Onun cevaplarını aha da buradan okuyabilirsiniz. Bu yazımı okuyup bu mimi yapmayan herkesi ben mimliyorum.

1. Okumayı size sevdiren ne oldu?



İlk temelleri atılacağı dönemde annem ve babam evde sürekli kitaplarla geziyorlardı. Fakat ben kitap okuma ve yeni bilgilere erişme sevgisinin doğuştan geldiğine inanan biriyim. Kitapların uçsuz bucaksız dünyasına daldıkça ve gerçek dünyadan kendimi soyutladıkça bu his hayatta kalmama sağlayan yegane eylem oldu.


2. Hiçbir kitabı sayfalarını çevirerek biriyle okudunuz mu?

                               



Uzak geçmişte herkesin bu eylemi anne ya da babası ile yaptığı düşüncesindeyim. Yakın gelecekte bunu tekrar ruheşimle yapacağımı düşünüyorum. Tabi ben kitabı sesli okuyacağım. (En azından düşüncem bu)


3. Yolculuğa giderken yanınıza kaç kitap alırsınız?

Bir tane mutlaka alırım ama yolda okuyamam. Çünkü yolu izlemez başka bir işle uğraşırsam (film izlemek kitap okumak gibi) fena bir mide bulantısı alıyor beni:

4. Asla okumam dediğiniz kategori nedir?

Siyasi kitaplar diye düşünüyorum. Çünkü siyasetin çok kişisel bir alan olduğu kanaatindeyim. Herkesin farklı hayat tecrübesi var ve bu hayat tecrübelerine bağlı farklı tercihler var. Bu da çok sağlıklı bir bilgi aktarımı olmuyor bence.

5. Kitapları renklerine göre mi, alfabeye göre mi sıralarsınız?

Kafama göre.



6. Okurken size eşlik edecek bir hayvan ister miydiniz?


ALLAH'IM BİR KEDİM OLAYDIIII.
Ejderha isterdim.

7.Bookstagram olarak kendi stilinizi oluşturduğunuzu düşünüyor musunuz?


Bookstagram değilim açmayı da düşünmüyorum. Ama studygram tarzı kullanıyorum instagramı. Buradan sorulduğu zaman evet genel bir temam var sanki siz söyleyin dünyalılar.





2 yorum:

  1. E ben sana o kadar fotoğraf çektim, ne zaman bakacaksın?

    YanıtlaSil
  2. Bende senin gibi yolda okuyamam, midem fena olur.

    YanıtlaSil