Öldürücü 7 Gün #12 Noluyo?!

Evet, yokluğumu fark eden Dünyalılar el kaldırsın sayımızı bilelim!


Her ay en az beş yazı gibi bir yıllık hedefim olmasına rağmen Mayıs ayı resmen boş geçti. Bunun sebebi de benim Mayıs ayının ortasından beri hayatımda dur durak bilmeyen olaylarla uğraşıyor olmam.


Mevzu 1: TAYİN!

Evet, tayinimiz çıktı. Bunun garip yanı şu ki benim Peder ne tayin istemiş ne de tayin için tercih yapmış. İşin daha kötü yanı nereye gideceğimiz henüz belli değil. Ankara gözüküyor ama orası depo bölgesi. Oradan doğuya da atanabilir, karadenize de hatta yurt dışına bile. 
Belirsizlik bizi en çok çıldırtan olgu. İşin daha da kötü yanı şu Pederin emekliliğine 2 yıl kaldı şurada kalkıp yer değiştirmemiz mantıksız. Evet bizim dedim açıklayacağım şimdi.


Mevzu 2: Mantıksız Düşünceler

Şimdi ben ne kadar analitiksem, ne kadar mantığımla düşünüyorsam tam tersi mantıksızlıkta bir insan düşünün. Hah bu insan bizim Peder oluyor sayın Dünyalılar. Benim lise bire geçtiğim yaz da tayini Şırnak'a çıkmıştı ve bütün aileyi götürüp beni hiç bilmediğim bir şehirde yurda bırakmayı düşünmüştü hatta diretmişti epey. Annemlerin benimle kalması için onu ikna edene kadar karnımız çatlamıştı tam anlamıyla ve evet bu adam aynı mantıksızlığı yine yapmak istiyor. BU SEFER BENİ GÖTÜRMEK İSTİYOR! Yahu diyorum babacım (!) canım babacım (!) sal beni gözünü seveyim, ben üniversitemi seviyorum, NİYE DURDUK YERE DÜZENİMİ BOZAYIM ÇOCUK MUYUM BEN!!!! Annemler de gitmek istemiyor çünkü kardeşlerimin okulu iyi, öğretmenleri iyi 'Zaten 2 yıl sonra emekli olacak niye düzeni bozalım çocuklara yazık olsun ki?' diyor. Tabi bunu babacığıma (!) nasıl kabul ettireceğiz hiçbir fikrimiz yok.

Düşündükçe Elmo gibi oluyorum.

Mevzu 3: Belirsizlik

Şimdi yukarıda demiştim ya peder tayin istemedi diye. Hah eğer ki beğendiği bir yeri vermezlerse buna itiraz edebilme, dava açabilme hakkı var. Bir taraftan onu da kullanmayı düşünüyor. Bizi mahfeden de bu belirsizlik!


A,B,C,D,E,F,G planlarımı yaptım şu an hayatın getireceklerini bekliyorum.


Bunun dışında kodlama kursuna başladım. Minnoş minnoş devam ediyorum.


Bunun dışında yönetim kurulu üyesi olmak gibi bir hedefim vardı. Maalesef olmadı. Canım inanılmaz sıkıldı zira dün yazdığım Akıma Karşı#4 o olaya ithafendi. Sinir bozucu bir durum.

Bütüüün bunlar yüzünden yazamadım pek Mayıs'ta. Yataktan bile çıkamadım ki yazayım. 


33 yorum:

  1. Çok hareketli bir ay olmuş. Haberlerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. C# kursuna başlamışsınız sanırım, hayırlı olsun :) Kodlama gelecektir, herkes öğrense keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Mustafa Abii :D c++ biliyordum biraz bu yüzden kolay oluyor kavramam. Ya herkes öğrenirse biz işsiz kalmaz mıyız amaa dhjahss

      Sil
    2. Herkes öğrensin, ama biz daha iyi öğrenelim o zaman :))

      Sil
    3. Aahahah çok haklısın Mustafa Abi :D :D

      Sil
  3. Belirsizliği ben de hiç sevmem Allah yardımcın olsun canım işlerinizi kolaylaştırsin 😊

    YanıtlaSil
  4. Belirsizlik umarım bir an önce çözülür, çok yıpratıcıdır bu süreç. Açıkçası sonrasında ne olacak çok merak ettim, öğreniriz değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım mutlaka :D umarım güzel haberlerle gelirim

      Sil
  5. Belirsizlik insanı zora sokuyor gerçekten. İnşallah istediğiniz gibi bir tayin sonucu çıkar :)

    YanıtlaSil
  6. 'Şöyle olursa böyle yaparım böyle olursa da şöyle yaparım'lar... İnsanı yıldıran o belirsizlikler cidden sinir bozucu.. Sabır diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Adeta bir beş bilinmeyenli denklem! :P

    YanıtlaSil
  8. Umarım güzel haberler alırsın canım. Belirsizlikten ben de nefret ederim.

    YanıtlaSil
  9. Belirsizlikten bende hiç hoşlanmam. Çok baş ağrıtıcı bir süreç. Umarım kısa zamanda çözümlenip güzel haberler alırsın.

    C# öğrenmen güzel. Kodlama eğlenceli bence. Ama aman noktalamalara dikkat. Ben bir noktayı virgül yaptım diye iki saat hatayı aramıştım. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ahahahaha ben önceden c++ bildiğimden programlamanın genel hatlarına epey hakimim :D

      Sil
  10. Şu tayin konusu hayırlısıyla herkesin istediği gibi sonuçlanır umarım ..

    YanıtlaSil
  11. Tayin li meseleği olan bir babam yada eşim olmadı ama çevremden bildiğim kadarıyla çok sıkıntılı zamanlar geçiyor. Belirsizlikler ise daha da zor canım. Umarım kısa zamanda istediğiniz gibi olur her şey. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda abla inan ki çok şanslısın. Bu tayin olayları insan psikolojisini inanılmaz yıpratıyor. Öpüyorum.

      Sil
  12. hımmmm hay allah yaaa, bak ivit öyle olabilir, baban gitsin iki yıl, neresi olursa, sonra da emekli olur yaniiii. yakında çözülür hadi hayırlısıııı yaaa.

    YanıtlaSil
  13. Dilerim bu belirsizlik hali en kısa zamanda herkesi mutlu edecek şekilde sona erer. Ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim. Sayfanda "İzle" butonu göremedim takip için ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla sağ üstte üç çizgi varya oraya tıkla orada gizlenmiş halde duruyor :D :D ne demek artık sayfanın düzenli ziyaretçilerindenim <3

      Sil
    2. aşağı taşıdım senin için :D :D

      Sil
  14. Bir sürü olay yüzünden blogu ihmal ediyoruz işte.. ben de öyleyim. İnşallah tayin olayı güzel sonuçlanır. Yeni yazılarını bekliyoruz🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ya ya çok teşekkürler. Ama etmemeliyiz burada bizi sevenler insanlar var :D

      Sil
  15. Belirsizlik kötü yahu insanın sınırını bozuyor ..dilerim herşey bir an önce yoluna girer hayırlısı olsun inşallah canım benim sıkma canını elbet yoluna girer ����güzel haberlerini bekliyoruz inşallah sevgiler ����

    YanıtlaSil