Ortaya Karışık Bir Anime: Noragami

Anime önermek zor bir iş. Çünkü ben her insanın anime ve kitap sevebileceğine inanıyorum. Ama yanlış animeden ya da kitaptan başlatırsanız o insan ikisinin de yüzüne bir daha bakmak istemez.

Norgami herkesin sevebileceğini düşündüğüm bir anime. Fantastik, komedi, romantizm, dram, aksiyon gibi birçok kategoriyi içinde öğütmüş. Birçok kategoriye hitap eden animeler ya çok iyi oluyor ya çok kötü oluyor. Noragami bunların arasında en iyilerinden biri bence. 





 Ana karakterimiz Yato bir tanrıdır. Fakat başı boş bir tanrıdır bir tapınağı bile yoktur. Metrolara, duvarlara, tuvaletlere telefon numarasını yazarak insanların sorunlarını çözebileceğini vadetmektedir.



Hiyori İki ise sıradan bir ortaokul öğrencisidir. Bir gün ikisinin yollarının kesişmesi hayatlarını tamamen değiştirir.



Sizi hayal kırıklığına uğratmıyor. Bazı sahnelerde bazı olayların olmasını beklersiniz de olmaz ardından bilgisayarı aşağı atmak istersiniz ya. Öyle değil işte. İzleyiciyi gayet tatmin ediyor.


Yato'nun kah çocukça kah çok ciddi tavırları zaten sizi gülmekten öldürebiliyor.


Gereksiz karakter kalabalığı olmayan yegane animelerden birisi. Gerçekten bazen aşırı yan karakter oluyor fakat bu animede hepsine yer verilmeye çalışılmış. İki sezondan oluşuyor. Toplam 25 bölüm ki bu bence ideal iki sezon için. Çünkü bölümler fazlalaştıkça konu dağılabiliyor, izleyici sıkılabiliyor.


Aslında hepimiz biraz da olsa Yato'yuz.


9 yorum:

  1. Bence ben bunu severim ;)
    Listeme ekledim. Teşekkürler önerin için

    YanıtlaSil
  2. Ben de ekledim 😄 bazen düşünüyorum ay savaşçısı küçükken TRT de yayınlandığında ne heyecanla izler ve beklerdim şimdi çok daha kolay izleme imkanı ama seveceğim tarz animeleri bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bulabilirsin aslında bana da yazabilirsin iletişim kutusundan ya da instagram'dan anime sevmeyen insan yoktur. Animeye yanlış yerden başlamış insan vardır. :D :D

      Sil
  3. Bizimkiler izlemiş mi bir sorayım :)

    YanıtlaSil
  4. İzleme listeme aldım. Anime maceram Death Note ile başladı ve bitti. Yenilerini izleme zamanım geldi bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaaa abla death note ne kiii :D:D uçsuz bucaksız bir dünya vaar :D

      Sil
  5. Noragami deyince ne yapacağımı bilemiyorum of gideyim de bir daha izleyeyim 🖤

    YanıtlaSil