Haziran Gözdelerim'18



Miniso bulunduğum şehre açılana kadar o kadar çok söylenmiştim ki açıldığı zaman arkadaşlarım 'Kesin sesini duydular.' demişlerdi. İlk gidişimde çok fazla zamanım yoktu ve bayramın son günü olduğu için inanılmaz kalabalıktı (en nefret ettiğim şeylerin başında gelir) bu yüzden hemen bir bardak alıp çıktım.  Pembe çok tercih ettiğim bir renk değil fakat tezatlığa bakın ki sakuralara bayılıyorum. İnternet mağazalarından almak isteyenler için link.




Aliexpressten yeni gelen şablonlarım ile bir ders çalışma ajandası yapmaya başladım. Normalde her ay bullet journal görünümümü koyarım fakat bu üç ay çok sade bir şekilde yapmaya çalışıyorum. Çünkü defterim bitmek üzere ve işler az. Yeni defterime de 2019'a kadar geçmek istemiyorum. Bakalım 20 sayfa ile 5 ay nasıl idare edeceğim.


Aslında bu kanalı keşfedeli uzun zaman oluyor fakat her ay bir iki tane kanal atacağım diye sona kaldı yavrum. Youtube çok izlemiyorum önceki yazımda söylemiştim. Ya da herkesin sevdiği kanallarda anlatılanlar beni sıkıyor. Kendileri geniş bir ekip fakat şu aralar Deren Abla sürekli ön planda. Gerçekten çok tatlı ve eğlenceli bir mizacı var.


Ben çok televizyon izlemiyorum fakat bu programı televizyonda gerçekten takip etmek isterdim. Neyse ki internet var da hepsine ulaşabiliyoruz. Alanında uzman kişileri misafir edip panel tadında bazı konuları ele alıyorlar. Benim şu ana kadar en beğendiğim hayatımızı sadeleştirmek ile ilgili olan yayın. Fakat şu var yayınlar çok uzun (3-3.5 saat kadar) tahammül edebilirseniz harika katkısı oluyor.


 Son olarak ise canım Handan Ablamın  benim için çektiği fotoğraflar bu ayın en en en gözdesi! Kenara kaydettim ikisini de en kısa sürede bastırmayı düşünüyorum. Tekrardan çok çok teşekkür ederim ona!


Bu ay çok dolu dolu geçmedi çünkü Öldürücü 7 Gün #13 yazımda da anlatmıştım çok sarsıntılı bir aydı ve hala aynı durum devam ediyor. Belirsizlikler, ruhsal ani değişimlerim... Neyse üstesinden geleceğiz bir şekilde! Bu arada Instagram sayfamda 2 tane kalem çekilişi var. İlgilenenler için son katılım 8 temmuz. Kendinize dikkat edin dünyalılar.

18 yorum:

  1. Miniso sakin iken bakinmak çok daha iyi kalabalıkta alacağım şeyleri bile bulamıyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine sevindim :)

    Defterine bayıldım. Ben de hep süslü püslü birşeyler yapayım isrerim, ııh, yetenek yok, hiç olmaz :)

    YanıtlaSil
  3. AA ajandaya bayıldım, inanılmaz güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel merak, hisseden bilir... =)
    Aynısı bende de var. şekilli afilli nice defter vs varsa, hepsini topluyorum. Çok severim öyle şeyler. Bu yazdıklarına hemen bakacağım. Çok teşekkür ederim. Ne mutlu ki profilini buldum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa bana ne mutluki sizin gibi bir dünyalı kazandım <3

      Sil
  5. Miniso bir kere gittim. Yaşadığım şehir küçük. O yüzden yok burada. Cüzdan almıştım. Herkes cüzdanımı istiyor. :)

    YanıtlaSil
  6. Gündem Özeli ben de takip etmeye çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Sakuralara bayılıyorum ve su şişen çok sevimli duruyor :) Bir türlü ajanda kullanamıyorum imrendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en başta kullanamıyordum. Sonra kullana kullana alıştım :D

      Sil
  8. Bende minisoya ilk gittiğimde hem kalabalıktı hem de teyzemler falan vardı. Hiç bakamadan çıkmıştım. 😅

    YanıtlaSil
  9. Ajanda harika👍🏼 Benimki hep yarım...

    YanıtlaSil