Öldürücü 7 Gün #15 BU-NAL-DIM!

Söylemiştim size hayattaki en berbat durumlardan biri 'Belirsizliktir' diye. Şu an benim içinde bulunduğum belirsizlik öyle bir belirsizlik ki iki senedir çektiğim bütün sıkıntılar çözüme ulaşabilir, akademik hayatımı düzene koyabilirim veya her şey daha berbat olacak. Böyle iki uç olasılık olunca gerildikçe geriliyorum. -Haklı olarak-


Şimdi sanki bu ve bunun yanında 92732970 mesele yetmiyormuş gibi google amcanın blogger engelleme muhabbeti çıktı? Yahu benden ne istiyorsunuz arkadaşım ya!


Açıkçası blogu wordpress'e taşıma gibi bir niyetim hiç yok. Çünkü ara yüzü çok kullanışsız geliyor tabi host almam gerektiğinden bahsetmiyorum bile.

Şimdi aynı belirsizlik bloğumda da olacak ve bu beni çok üzüyor. Dört gündür hiçbir şey yapamıyorum kitap okumaktan başka. Şu olaylar bir an önce hallolsa da rahatlasam.

Tabi ancak istediğim gibi sonuçlanırsa rahatlarım o da ayrı mesele!

Bu arada ne blog yazısı yazabiliyorum adam akıllı, ne arkadaşlarımı gezebiliyorum. ne olur kusura bakmayın. Ama şu ara kafamı yastıktan adam akıllı kaldıramıyorum bile.


8 yorum:

  1. Konular farklı olsa da çoğumuz aynı ruh durumundayız merak etme.
    Şu kanlı ay olayını da bir atlatırsak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim hiç o olaylarla ilgim yok ya :( herhalde vardır bir alakası

      Sil
  2. Şu belirsizlik durumundan kurtulursun umarım en kısa sürede, tabii pozitif bir şekilde :)))

    Blog engelleme olayı ne peki? Bir şeyler kaçırdım sanırım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google blogspot tabanlı sitelere erişim engeli getirmiş 2 gün. Sonra olay meğersem başka bir site engellenecekken blogpotun engellenmesiymiş. Geri kaldırmışlar. Ama uzun zamandır blogda olan arkadaşım 'Blogspot kapanacak eninde sonunda' diyor. Pek inanasım gelmiyor ya.

      Sil
  3. Bence biraz sakinleş ve hiç bir şey düşünme. Her şey olacağına varır ve umarım istediğin gibi sonuçlanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim olsam düşünmem inan ki ama evde panik atak bir anne olunca :(

      Sil
  4. Belirsizlik insanın canını çok sıkar bilirim. Umarım istediğin şekilde sonuçlanır.

    Bu aralar herkeste bir bitkinlik, enerji düşüklüğü var. Eylülle beraber geçer diye umuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Beni de atsınlar yatağa sesim çıkmaz horlarım ama maalesef işe gitmek zorundayım :(

    YanıtlaSil