Temmuz Gözdelerim'18


Tekrardan selam Dünyalılar. Temmuz ayında dönüp yazdıklarıma bakacak olursak cidden iyi bir ay geçirmediğimi söyleyebiliriz. Gerçi belirsizlik hala devam ediyor. Bu yüzden bu ay genelinde son iki haftada neredeyse hiçbir şey yapmadım.

Bu durumdan ne kadar mutsuz olsam da yapacak bir şeyim yok. Sadece tevekkül edebiliyorum. 

Ağustos Ayı Ajanda Sayfam



Çizim yapan insanlara acayip derecede özeniyordum. Ama kendim yapmayı pek denememiştim çünkü ne zaman doodle denesem facia oluyordu. Ama ıntagram'da bir arkadaşım beni destekledi. Basit dövme modellerinden başlamamı söyledi. Bence gayet güzel oldu. Bu konuda biraz çalışıp kendimi geliştirmek istiyorum.


Burada hiç söyledim mi bilmiyorum ama ben biraz Alacakaranlık fanıyım. Biraz değil epey. Bunun sebebi Meyer'in çok çok iyi bir yazar olduğunu ya da serinin harika olduğunu düşünmem değil. (gerçi biraz da olsa iyi bir yazar olduğunu düşünüyorum da) Sadece biraz karışık bir durum. Herneyse ben filmleri defalarca izlemiş kitapları defalarca okumuştum ama hepsini bir türlü toplayıp alamamıştım. Sonunda indirimden aldım. 

Hediyeler



Bu ikisi aslında erken gelen doğum günü hediyesi. Orwell hayranı olan arkadaşıma 1984'ten başka kitabını okumadığımı söyleyince böyle oldu. Bir de ben Japonca öğrenmek istiyordum beni gaza getirmek ve destek olmak için aldığı hediye gerçekten çok duygulandırdı.


Mayıs Gözdelerim '18  yazımda bahsetmiştim ilk dolma kalemimi hediye olarak aldığımı. Bunu öğrenen bir arkadaşım bana elindeki mürekkeplerden çekip yollamış biraz. Hala denemedim gerçi ama mürekkeple kalemle oynamayı cidden çok seviyorum.

Müzik🎧



Uzun zamandır böyle bir liste yapmak istiyordum ama her seferinde üşeniyordum. Sadece klasiklerden oluşan kafamı dinlendiren bir liste oluşması iyi oldu ama bu sefer de sürekli burayı dinliyorum manyak mıyım neyim? Spotify Listem

Bu ay bu kadarcıktı işte. Umarım bir an önce düzlüğe çıkabilirim. Dualarınızı eksik etmeyin olur mu? Kendinize dikkat edin.

9 yorum:

  1. En sevdiğim yazı dizisi gelmiş<3
    Çizimler bence çok şık olmuşlar. Hele sol en üstteki ve sağ en alttakine bayıldım diyebilirim. Kesinlikle çizmeye devam etmelisin!!!
    Alacakaranlık benim için bir guilty pleasure :D Tüm saçmalıklarıyla birlikte seviyorum :D 2016'da mı neydi Stephanie teyze serinin 10. yılına özel 5. kitabı yazdı haber var mı? Bu sefer kitaptaki tüm cinsiyetleri yer değiştirmiş ve güzel de olmuş :D
    Yine keyifle okuduğum bir yazı oldu :))) Ayrıca hakkında hayırlısı olsun ve Allahım hayırlısını gönlüne de sevdirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA SEN EŞİTTİR BEN. 'guilty pleasure' aradığım söz grubu ya. Evet bu seriden önce o özel baskıyı satın aldım dhjafa bir de çizgi romanın ilk cildi var ama haşat olmuş halde :D

      Sil
  2. Bence de çok güzel olmuş çizimlerin. Altyapı böyleyse eminim bir süre sonra harika işler çıkartacaksın ortaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sibel Ablam. Pratik mükemmelleştirir. :)

      Sil
  3. Çizimlerin gayet iyi aslında bence pratik yaptıkça daha da güzel olur :)
    hayvan çiftliğini çok beğenmiştim umarım sende seversin :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş :) Çizim konusunda ben de çizmek istemiyorum ama kendime pek güvenim yok sanırım. Seninkiler çok hoş olmuş. Renklendirmeyi de düşünebilirsin. Hoş duracağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ufak dövme tasarımlarına bakıp çizmeyi deneyebilirsin ben öyle başladım :D

      Sil
  5. Alacakaranlık yaklaşık on sene okumuştum. Tam popüler olduğu zamanlar. Filmlerini de sinemada izlemiştim. Şimdi o kadar hayranı olmasam da o dönemi gülümseyerek anıyorum :-)

    YanıtlaSil