Sizi Gülme Krizlerine Sürükleme Potansiyeline Sahip Bir Anime: Aho-Girl

Animeler de tıpkı diziler, filmler ve kitaplar gibi. Belli kategorileri var. Bazı animeleri izledikten sonra beyninizde yüzlerce at tepinmiş gibi hissediyorsunuz, bazısında kalbinizde çiçekler açıyor gibi oluyor bazısı ise -ki en güzel kategorilerden biri bu bence- kafanızdaki yoğunluğu, uğraştığınız 450302 saçma işi bir kenara atıp manasızca gülmenizi sağlıyor.


Hanabatake Yoshiko ile tanışın. Kendisi bütün sınavlardan (ve sınavlar çoktan seçmeli olmasına rağmen) sıfır alabilen bir kızdır. Etrafında dönen hiçbir olayın farkında değildir zira farkındaysa bile kesinlikle umursamıyor.


 
Çocuk ise Yoshino'nun çocukluk arkadaşı. Yoshino ne kadar aptalca davranıyorsa çocuk o kadar zeki davranan biri. Aynı liseye nasıl düştüklerini nasıl sormayın. Onun da cevabı anime de.



Tabi çocuklara uygun olmayan bir anime. Zaten genelde animeler çocuklara tavsiye edilmiyor ama konumuz bu değil.  Tek sezonu var ve 12 bölümden oluşuyor. Dünyanın saçmalıklarından kaçmak ve biraz gülmek için iyi bir alternatif olabilir!



Çizimleri göz yakmayan cinsten, çok net bir finale sahip olduğu söylenemez zaten komedi animelerinden bütün olayın bir sonuca bağlanması az rastlanan bir ayrıntı.

12 yorum:

  1. Stres atmak için güzel oluyor böyle animeler👍
    Not edeyim gün gelir lazım olur :))

    YanıtlaSil
  2. Animeler çok ya. Hangi birini izlemeli? :)
    ben şu sıra epey kitap okuyorum, okumak gibisi var mı? Şu sıralar polisiye okudum epey. Şimdi de başka bir romana başladım. :)
    Ben de beklerim sayfama, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumak, anime izlemek, film izlemek hepsinin ayrı yeri var bende. Bu yıl 60 kitap 60 film 60 yazı hedefim var hatta :D

      Sil
  3. Güzelmiş, hiç bir animeyi devamlı izleyemiyorum bıurakıyorum bir yerden sonra ama bu eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem Abla yanlış anime önermişlerdir sana :( sürükleyici bir anime önersem başından ayrılamazsın eminim! <3

      Sil
  4. İnsanlara biraz tebessüm ettirecek, güzel olan herşeyi severim ama bu tür hiç izlemedim desem :)))

    YanıtlaSil
  5. senin denişik animeler hep aklımdaaaa, bir yaz diyorum senin animelerle geçsiin iştee :)

    YanıtlaSil
  6. İlk Anime Aşkım ay prensesi ile başladı sonra beyblade, pokemon :D Şimdilerde pek izlemiyorum ama

    YanıtlaSil