Mart Gözdelerim'18

Biraz geç olsa da (ve bir ay bu seriyi pas geçmiş olsam da) Bu ayın gözdeleri ile karşınızdayım.



Futureme.com


Zaman zaman hepimiz çok dolabiliyoruz ve bazen içimizi dökecek kimse bulamadığımız da oluyor. Bir ara sanki PTT'nin de böyle bir uygulaması vardı diye hatılıyorum ama yanılıyor olabilirim. Bu gibi durumlarda gelecekteki kendinize mesaj atabilmenizi sağlayan bir site var.

Mektubu yazdıktan sonra hangi tarihte iletilmesini istediğinizi seçiyorsunuz ve elektronik posta adresinizi giriyorsunuz. Bu kadar basit. Kullananların yorumlarını okudum epey değişik bir deneyim olduğundan söz ediliyor. Bu yüzden denemenizi öneririm.

Kaft Tişörtleri


Yakın zamanda askidanevar.com aracılığıla Kaft'tan bir tişört kazanmıştım. Gerçekten dokusu, baskısı çok kaliteli. Zaten bundan önce aynı yerden çanta da almıştım inşallah yazısını yazacağım bir gün.

Tişört için tık.

Çikolata Damlalı Ekmek


Bundan beş yıl önce falan -belki de daha fazla- bir Fransa yolculuğum olmuştu. Orada yediğim çikolata damlalı ekmeğin tadını hala unutamıyorum. Aynısını olmasa da yakından takip ettiğim Damy's Kitchen benzerinin tarifini yayınlamıştı. Bende koşarak denedim tabi ki. Tadı harika evet ama tam bir kalori bombası. Çünkü tek bir dilimle duramıyorsunuz.

Tarif için tık.

19 yorum:

  1. Gelecekteki bize mesaj.. Hmm, çok ilginç olabilir gerçekten de..

    YanıtlaSil
  2. Kendimize gelecekte mesaj atma fikri ilginçmiş gerçekten. Ben yakın gelecek için kendime notlar bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yıl sonra gibi kısmen uzun sayılabilecek bir zaman dilimine yolladığınız zaman yolladığınızı yazdığınnızı da unutuyorsunuz '_'

      Sil
  3. Gelecekteki kendime mesaj atmak çok iyi fikir bazen kimseyle konuşmak istemediğim şeyleri yine gelecekteki benle konuşurum:)Çikolata damlalı ekmek muhteşem görünüyor,mutlaka yemem lazım..Bu arada ben zaten takipteymisim sizi:)

    YanıtlaSil
  4. Aaa bu yazma işi çok hoşuma gitti.Ilk defa duydum canım.
    Tişörtünü de güle güle kullan. Kekinde lezzwtli gözukuyor.
    Sevgiler çok 💕😙

    YanıtlaSil
  5. Geleceğe mektup ile ilgili farklı bir uygulama görmüştüm daha önce PTT'yi bilmiyordum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok net hatırlamıyorum Yeşim Abla ama sanki vardı öyle bir şey

      Sil
  6. Faydalı bir içerik olmuş, elinize sağlık.
    vaprenda.com

    YanıtlaSil
  7. Futureme.com sitesini eşim kullanıyor. Hatta bana oradan bir mail atmış. Ne zaman gelecek, ne yazmış hiç bilmiyorum ama beklemek heyecanlı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ruh eşime atacaktım fakat bir senede ne olur ne biter emin olamadığım için atmadım. Ama gelecekte atmayacağım anlamına gelmiyor :)

      Sil
  8. Gelecekteki kendime birşeyler anlatmak güzel olurdu. Ekmek de nefis görünüyor bu arada.:)

    YanıtlaSil
  9. Kaft'ın t-shirtleri uzaktan bana da göz kırpmıyor değil. Şeytan diyor ki al 8-10 tane eskiyene kadar başka t-shirt alma! Ama işte başka şeytanlar da başka şeyler söylüyorlar. Kafam çok karışıyor :)

    YanıtlaSil
  10. kaftların kalitesi güzel gerçekten :D

    YanıtlaSil