Neler Taşıyorum?

Merhaba Dünyalılar! Aslında ben bildiğiniz üzere her ay Gözdelerim yazısı yazıyorum ve eklediğim eşyaların hepsinin ortak özelliğini bulunca mim yazısı haline getirmeye karar verdim.

Mimin tek bir sorusu var. 'Neler taşıyorsunuz?' hayal gücünüze kalmış aslında olay. Benim amacım biraz çanta incelemesi ile kalemlik incelemesini birleştirmek olsa da aslında mimlendim dedikten sonra sırtınızda yıllarca taşıdığınız yükleri, pişmanlıklarınızı da dökebilirsiniz. Fena fikir değil ha, ne dersiniz?


 Fakat düz adam Sami misali evden yanınıza almadan çıktığınız zaman kendinizi eksik hissettiğiniz eşyalar ile ilgili de bir yazı yazabilirsiniz.

Sırt Çantam


Uzun zamandır bir çanta arayışı içindeydim. Leptop bölmesi olan çantaların geneli çok kaba ve çirkin olduğundan dolayı epey zorlandım. Ama sonunda hem fonksiyonel hem estetik hem de rahat bir çanta bulabildim. 


Çantanın tek kötü özelliği iç hacminin kısmen küçük olması. Fakat bölmeleri düzgün kullanılırsa epey bir şey alıyor. Cırt cırtlar bir sıkıntı yaratmıyor zira çok güçlüler. Fakat yürürken içinden bir şey almak istediğiniz zaman epey sıkıntı yaratıyor. Benim çantamın rengi 'Storm' bu arada merak edenler için. (tık)


Çantamın olmazsa olmazlarından ajandam, sekreterliğim, okuduğum kitabım ve suyum. Bu arada Değiştirilmiş Karbon'u ben çok beğenemedim.


Dedim ya gözleri verimli kullanılırsa epey bir şey alıyor aslında.


İki sene önce üçüncü indirimden aldığım güç bankam diğerleri zaten hepimizin yanında taşıdığı standart eşyalar. 



Kalemliğin kapalı halini çekmeyi unutmuşum da.


Yine bu senenin hedeflerinden biri olan 'Fonksiyonel bir kalemlik' aldım. İçi çok geniş çok bölmeli. Bayıldım tam anlamıyla. Ön tarafında biri fileli fermuarlı diğeri ise cep şeklinde olmak üzere iki bölmesi var. Benim zımbabı koyduğum bölme normalde silgi bölmesi.

Kalemlik

Panda Zımba



İşte bu kadar sevgili dünyalılar. Mimi yapan olursa lütfen bana aşağıda söylesin ki gelip yorum yapabileyim. Bu aralar blogları pek gezemiyorum ama telafi edeceğim mutlaka.

13 yorum:

  1. Merhabalar yazınız son derece başarılı,blog dünyasında yeniyim hepinizi davet edip bloglarıma bakmanızı tavsiye ederim. Bu arada sizi GFC den takibe aldım banada beklerim.
    cagdasipekk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. karbonun kitabı da varmış he :) çikolata olmuyo muuuu çantandaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet beğenmedim deep ya :( eheheh çantada durmasına zaman kalmıyor ki

      Sil
  3. hah ha ...Çantayı çok doldursam,annem "bir ben yokum içinde,ne bu böyle"derdi.
    Senin çantan içinde "gerekli her şey var,gereksiz bir şey yok diyebiliriz " sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bence minik bir kaplumbağaya benzemiyor muyum ama dajdsgf

      Sil
  4. 2 çocuklu bir annenin taşıdığı çantayı görmek istemezsin sanırım :)))))

    YanıtlaSil
  5. Renk renk kalemler çok güzel. Ben sene başında onlarca kalem alıyorum, yıl içinde sırasıyla kullanıyorum. Eylül geldiğinde yeni kalem alma heyecanını çok seviyorum :-)

    YanıtlaSil
  6. Düzeni seven bir insan olduğun izlemi oluştu bende.Renk renk kalemler de pek şirin :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir yazı olmuş :D Bende daha ne kadar az taşısam diye hesap yapıyorum :D

    YanıtlaSil