Seni Tanıyabilir Miyim?



Kiremithanem’in başlattığı bir mimde Yalçın Güler tarafından mimlendim. Mimin amacı birbirimizi daha iyi tanımakmış. Çoğu soruya üstü kapalı cevap verdim malum anonim blogger olduğumdan ötürü. Diğer mim yazısında da söylediğim gibi kimseyi sipesifik olarak mimlemeyeceğim vakti olup bu soruları cevaplamak isteyen dünyalılar benim tarafımdan kendilerini mimlenmiş sayabilirler.



1-Kaç yaşındasın, mesleğin nedir ?


21 yaşındayım. Elektrik elektronik mühendisliği ikinci sınıf öğrencisiyim. İnşallah mühendiz hanım olacağım.




2- Nerede yaşıyorsun, en sevdiğin yerin fotoğrafını paylaşır mısın ?


Yaşadığım yeri açık olarak afişe etmek istemiyorum. Dünyalılarımdan biriyseniz biliyorsunuzdur zaten.




Okula gidiş yolum bir köprünün üstünden geçiyor. Bu yapay gölü izlemek hep bana huzur vermiştir. (Bu köprü en kötü deneyimimi yaşadığım köprü. Evet. Okumak için tık.)





Bu da bizim bölümün arkasındaki manzara. (Hatta sınıfımızın manzarası)


3- Günlük hayatta seni mutlu eden şey nedir ?

Tadı güzel olan yemekler yemek.


4- En sevdiğin meşguliyetin/hobin nedir ?

Çok fazla hobim var aralarından bir tanesini seçmek zor açıkçası. Kendi ajandamı kendim tasarlamayı seviyorum, bloga yazı yazmayı seviyorum


5- Evinin en sevdiğin köşesinden bir fotoğraf paylaşır mısın ?


Gerçi burayı epey değiştirdim şu an bu kadar karmaşık değil ama aslında evin en sevdiğim köşesini fotoğraflamak biraz zor.


6- En sevdiğin kitap ve ondan bir bölüm paylaşır mısın ?







7- Şahit olduğun bir mucize var mı ?


Mucizeden ziyade bir sürü tuhaf tesadüfe şahit olmuşluğum var.


8- En çok görmek istediğin ülke hangisidir ?


Aslında Fransa’ydı bu sorunun cevabı fakat gittim ne kadar ağız tadı ile gezemesem de. Şu an görmek istediğim değil de Japonya’da bir süre yaşamayı çok istiyorum
.



9- Sana göre en büyük başarın nedir ?

Şu an için ‘bana göre’ bir başarım yok açıkçası. Yaptığım ya da yapmakta olduğum şeyler bana başarı gibi gelmiyor. Başarılı gibi hissettirmiyor. En azından henüz.



10- Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğin şeyler nelerdir ?


Japonya’da bir süre yaşamak ve Japonca öğrenmek. Kendi markamı kurmak. Seminerlere, konferanslara konuşmacı olarak katılıp insanlara hitap etmek. Aslında hepsinin özeti şu gücümün yettiği kadar harika bir insan olup birilerine örnek olmak istiyorum. Hem kadın olup başarılı olmuş bir mühendis, yazıları ile ilham veren bir blogger, genç ve başarılı bir girişimci … Daha birçok sıfat var kazanmak istediğim aklımda fakat burada hepsini afişe edersem sürprizi kaçar


17 yorum:

  1. Okulun manzarası efsaneeeee!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya dsjsdjoradan biri düştü biliyor musun fsjdsk çok kötü bir şey ama :D hemde bizim sınıftan :D çocuk ölmedi ama hiçbir korkuluk falan yok

      Sil
  2. Umarım hayalleriniz,istekleriniz gerçek olur. Yolunuz açık olsun. Güzel bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Yaşının çok üstünde ve farkındalıklı buldum cevapları.Böyle gençlerin var olduğunu bilmek mutlu ediyor beni,umudum artıyor.Hayallerini gerçekleştireceğine de inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. 10. sorunun cevabını umarım yaparsın güzel istekler :)

    YanıtlaSil
  5. "Hem kadın olup başarılı olmuş bir mühendis, yazıları ile ilham veren bir blogger, genç ve başarılı bir girişimci." Bunların hepsi olacak; inanıyorum ve hissediyorum :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümseme sebebim oldunuz gerçekten <3 İnşallah nasip olur da elimin uzandığı herkese yardım edebilme şansım olur

      Sil
    2. Birkaç sözcükle gülümsetebilmiş olmak şahane :) Dilerim her şey gönlünce olur :)

      Sil
  6. inş her istediğin şeye istediğin/tasarladığın zamandan önce kavuşursun , seviliyorssun :D

    YanıtlaSil
  7. umarım hayallerine ve isteklerine kavuşursun canım,kırtasiye ürünlerini seven biri olarak kendi ajandanı tasarlama kısmı ilgimi çekti....

    YanıtlaSil
  8. Seni tanıdığıma mutlu oldum. Birbirimize düşündüğümden daha yakınmışız. Belki bir gün karşılaşırız. Ben seni tanıyamam, sen beni tanırsan mutlaka yanıma gel :-)

    YanıtlaSil
  9. manzaralar çok güzel şirinişkoooo her istediğin de olsuun hepsini yap hepsini ol :)

    YanıtlaSil
  10. Şu an o yaşlarda olmak vardı..İnsan gerçekten özlüyor 20'li yaşları,tadını çıkart.Bölüm manzarası harika.Ayrıca liseyi 1.'likle bitirmek bence ayakta alkışlanacak bir başarı :)

    YanıtlaSil
  11. Bu mimi bende yapmıştım çok güzeldi 😊dilerim herşey güzel gönlünce olur canım benim yolun bahtin açık olsun inşallah 😊🌸sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil