Öldürücü 7 Gün #10 Çekiliş ve Hepsinden Biraz

Selam Dünyalılar.


Yoğun geçen bir haftanın sonunda buradayım. Bloğu bu ayın başında biraz ihmal ettim -farkındayım- ama panik yok bir sürü yazı hazırlıyorum. Bu ay yıllık hedeflerimden birini daha gerçekleştridim ve steam portalı üstünden Sims 3 oyununu satın aldım.


Aslında benim düşüncem black friday ya da siber monday indirimlerinden birinden almaktı. (YANİ TAA YIL SONU) Fakat indirime girdiği e-postası gelince bana 'Neden olmasın?' dedim.


Ana oyun ve üç ek paketi 28 lira gibi bir fiyata aldım. Teknosa'da gördüğüm fiyatlar dudak uçuklatıyordu. 

Bir de mail adresimi değiştirdim. Buna bağlı olarak Google+ hesabım da değişti. Takipleşmek isterseniz şuradan.


Sağ üst köşedeki üç çizgiden açılan kenarlığa ekledim linki.

En güzeli en sonda. Hayatımı minimalleştirmeye çalıştığımı biliyorsunuzdur. (Minimalizm ve Benim Hikayem) Minimalizm düşünce tarzı atmayı reddeder paylaşmayı öngörür. Kullanmadığım bir kalem setini ve bir kitabı sizlere hediye etmek istiyorum.

 Schneider sekizli fineliner kalem seti ve bir kalemlik.


İsmail Pişer'in 'Benimle Mitoz Bölünür Müsün?' kitabı. Benim yazılarımı ve fikirlerimi beğenen Dünyalılarımın hoşuna gidebileceğini düşündüğüm bir kitap. 

Katılmak için yapmanız gerekenler:


Şu yukarıdaki üç çizgiye tıkladıktan sonra,


Google+ ve Blogger'dan beni takip etmek. 

Ve herhangi bir ortamda çekilişi duyurmak. (Instagram olabilir, bir yazınızın altına dipnot olarak düşebilirsiniz fark etmez)

Katılanlar aşağı mail adresini bırakmayı unutmasın. Martın onuna kadar açıklarım umarım. Herkese bol şans.!

(açıklandı)

16 yorum:

  1. Ben de çok severim Sims oyunlarını :)

    YanıtlaSil
  2. Sims oyunu nedir hiç bilmiyorum ama çekilişe evet diyorum:)) Zaten takipteydim şimdi tekrar G+ dan takibe aldım^^
    ryopi90@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben de çekilişe katılıyorum. Bloğunuzu takipteydim, g+ hesabınızı da takibe aldım, çekilişi de g+ hesabımdan duyuruyorum :)

    mcht.dogan.69@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. The Sims mi, bayılırım :) Yıllar öncesine döndüm. Blogger dan takip ediyordum zaten, Google plus dan da takibe aldım. :) g+ hesabımda da duyurdum.

    sendenbendenbizden5@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Küçükken hep kuzenlerimin sims oynamasını seyrederdim ama büyüyünce bu oyun işleri nasıl yüklenir, oynanır öğrenmesi zahmetli gelince hiç bulaşmadım :D Sana keyifli oynamalar :))
    Bu arada g+'tan ve gfc'den takip ediyorum :)) Bir sonraki yazımda da çekilişten bahsedeceğim. esothepink@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Ya ben senin storylerini izledikçe sims oynayasım geliyor :D

    YanıtlaSil
  7. ben de bir kaç hafta önce almıştım sims3 ü. küçükken oynardım, çok keyif alırdım ama şimdi o kadar sıkıldım ki, girmiyorum bile :)

    YanıtlaSil
  8. Kalemler esittir ben ve kalp 😁 katiliyorum kuzum google+ da paylascam

    YanıtlaSil
  9. Ben zaten takip ediyorum haydi hayirlisi 😃
    ruhsadaninciler@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Google + dan takibe aldım. Bloggerde takipteyim zaten :) Herkese hol şans.

    YanıtlaSil
  11. gfc de takipteydim, google + da takipledim :) katıldımmm

    hayalmeyal.buschra@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ben de katılmak istiyorum. Tabipteyim :)
    icimdekifisiltilar@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Katılıyorum. Zaten takip ediyordum, Google hesabımdan çekilişi duyurdum: https://plus.google.com/u/0/115476914467444976905/posts/G8RMmGDxpNs

    Umarım bol katılımlı bir çekiliş olur.

    YanıtlaSil
  14. blogun gittikçe güzelleşiyooooooo :) bi de işallah 300 olcak okur sayın :)

    YanıtlaSil