Sinema ve Ben


Öncelikle beni mimlediği için Fatma Nur'a çok teşekkür ederim. Özellikle insanları mimlemeyeceğim. Bunun sebebi de bu mimleri yapmaya hepimizin her zaman zamanı olmayabiliyor. Sonra kenarda kalıyor, unutuyoruz. Bu yüzden yapmak isteyenler kendini benim tarafımdan mimlenmiş sayabilirler! Yazdığınız zaman bana yorum atmayı unutmayın ki gelip okuyabileyim. 




1.Sinemada izlediğin ilk film?
Tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım winx club: Sihirli Dünya'ydı.

2. Film en güzel ....'de/da izlenir?

Evde. Oldum olalı kalabalık ortamlardan nefret ediyorum. Çok ses, gereksiz hareketler ve gereksiz gerginlik...

Oysa evde öyle mi? Hem istediğin zaman durdurma gibi bir seçeneğin de var.

3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?
Yabancı film ise altyazılı olması. Dublajlardan kesinlikle nefret ediyorum. Arkaya yerleştirilen ses ile oyuncunun ağız hareketleri birbirine uymayınca sinir oluyorum.


4. Tek başına mı kalabalık mı?
İki kişi. En fazla üç. On kişiyle film izlemeyi sevmem. Çünkü onu ile de çok samimi olamazsın. Aradan mutlaka çekindiğin birkaç insan olur. Sadece samimi olduğum insanlarla film izlemekten hoşlanırım. Zaman zaman ailemle izlemekten bile hoşlanmayabiliyorum.



5. Mısır mı cips mi?
İkisi de değil. Film izlerken bir şey yersem ya da telefonum elimdeyse hemen dikkatim dağılıyor. O yüzden tercih etmiyorum. Ama içecek içmekten vazgeçmem sanırım.


6. İki boyutlu mu üç boyutlu mu?
Sorgusuz sualsiz iki boyut. Çünkü ben gözlük kullanıyorum. Gözlüğün üstüne gözlük takmak benim için işkenceye dönüyor. Belki bir gün lens takarsam o zaman fikrimi değiştirebilirim. 


7. AVM sineması mı sokak sineması mı?

AVM sineması. Birçok kişi sokak sineması kalmadı gibi cevaplar vermiş ama hala varlar sanırım ne olduğunu tam kestiremediler. Bulunduğum şehirde iki tane sokak sineması var. Çok gitmeyi tercih etmiyorum bunun sebebi biraz hazırcılık aslında. AVM elinin altında oluyor, film izlerken yemek yemediğim için acıkıyorum onlarca seçenek var önümde. Fakat sokak sinemasında ölme eşeğim ölme.  Sokak sineması gün ortasında sinemaya gitmek için ideal olabilir. 


8. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?

Fragmanı izlerim çoğu zaman. %20 oranda yanıltıcı olur. Fakat zevkler ve renkler tartışılmadığı için siz ne kadar film zevkiniz uyuşan birinin yorumunu okursanız okuyun onun beğenmeyip sizin beğenme olasılığınız var. Bunu da geçtim film yorumu okuduğum zaman bende bir ön yargı oluşuyor, ondan hoşlanmıyorum. Fragman iyidir.


12 yorum:

  1. gözlük takanlar 3 boyuttan nefret ediyorlar :) ben takmıyorum ama ben de nefret ediyorum :) bana saçma geliyor açıkçası, çok büyük bir etkileyciliği yok.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Blog yazarlarının buluşma ve sosyal paylaşım noktasına sizleri de bekleriz. Böylelikle içeriklerinizi bloggerlara tanıtabilir ve diğer bloggerlar ile kolaylıkla irtibat kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Gözlükler dayanışma vakfı açacağım bu gidişle , hahahaha

    YanıtlaSil
  4. Seyrettiğim ilk filmi hatırlamıyorum o kadar olmuş yani :)))) Evde 2 çocukla onlar yatmadan film keyfi mümkün değil onlar yatınca da zaten biz iptaliz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Yeşim Abla çocuk sahibi olmak o kadar zor bir şey ki. Allah size sabır versin valla :(

      Sil
  5. Boyut sorusuyla bloggerlar arasında ne kadar çok gözlüklü olduğunu öğrenmiş olduk. Ben de onlardan biriyim :-)

    Film izlerken ben de bir şey yemeyi sevmem. Dikkatim dağılır. Çay ya da kahve içmek çok zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün gözlüklüler ifşa olduk valla Şule Abla :D :D

      Sil
  6. takarsın bi gün lens yaaa ama gözlük sana yakışıyoooo :)

    YanıtlaSil
  7. Üç boyurlu ve animasyonlar yıllardır favorim kızım yüzünden başka filme gidemiyorum

    YanıtlaSil