'Her Şey Güzel Olacak' Zamansız Ajanda

Merhaba Dünyalılar. Bugün uygun fiyatlı, epey de kullanışlı bulduğum bir ajandayı sizle inceleyeceğiz. (Tuhaf bir yutıbır girişi gibi oldu ama olsun.)

İlk fiyat bilgisinden başlayayım. Ben online olarak d&r'dan aldım. Kendi sitesinde de satışı var.



Kapağı gayet kalın ve sağlam.

                    

İlk sayfasında temel bilgilerinizi doldurabileceğiniz bölümler bulunuyor.



Sonraki iki sayfasında ise hayatınızın çeşitli alanları ile ilgili bir yıllık hedeflerinizi yazabileceğiniz bir bölüm var.

Sonraki sayfada ise beş yıllık hedefleriniz.



Ajandanın çeşitli bölümlerinde bir çok mottolu resimler bulunmakta.

Aylara gelecek olursak her ayın başlangıcında o ay içindeki hedeflerinizi yazabileceğiniz bir sayfa bulunmakta.


Sonraki sayfada ise bir aylık görünüş bulunmakta.


Daha sonra ise beş haftalık günlük/saatlik görünüş bulunmakta.

Her ay başlangıcında yeni mottolar var.

Sonunda ise bir bütçe planlıyıcısı ve


Yılı gözden geçirmenizi sağlayacak 'Bu yılın EN'leri' bölümü bulunmakta.


Fiyat performans açısından beğendiğim bir ajanda oldu. Şu sıralar bir ajanda/bullet journal furyası almış gidiyor her yerde. Ve bundan ötürü fiyatlar bana uçuk geliyor. Zamansız ajanda epey kullanışlı geliyor. Eğer bir ajanda almayı düşünüyorsanız bunu da incelemenizi öneririm.

Dipnot: Sponsorluk çalışması içermez. Sadece Instagram'dan çok istek gelmişti inceleme için.

Kendinize iyi bakın dünyalılar.

16 yorum:

  1. Fiyatına göre çok güzelmiş. Artık bu tarz bir ajanda 100 liradan başlıyor. Zamansız olması da ayrı güzel. İstediğin zamandan başlatabilirsin. Denk gelirsem alacağım. İyi ki yazmışsın :-)

    YanıtlaSil
  2. Uuu, ne güzel bir ajandaymış, bayıldım!
    İyi günlerde değil, her günde kullan. ^_^

    YanıtlaSil
  3. bendede bu yayının akademik ajandası var oda baya güzel seneye bunu almayı duşune bilirim güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben akademiğini almıştım geçen sene de kullanamadım ya :/

      Sil
  4. Bende çok beğendim, narın ajandasını beğendim bende ama hala alamadım ay olacak şubat :D

    YanıtlaSil
  5. Her sene için bir çok ajandam ve defterlerim olur, ama son 2 senedir artık bir ajanda elde etmenin ne kadar zor olduğunu görmeye başladım. Resmen her sene kullandığım ve çok uygun fiyata aldığım ajandaları bu sene uçmuş şekilde buldum..
    Bu ajandayı da çok sevdim, hiç haberim yoktu, fiyatı da diğerlerine göre komik değil en azından, bir de böyle güzel anlatılmış ya alayım ben bunu hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trend oldu ya bu aralar. Ondan herkes keriz silkeleme derdinde. 😐

      Sil
  6. ne güzel bu yaaaaa alayım listeyeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketleri düzenleyeyim dedim bütün yazılar karman çorman oldu gene :(

      Sil
  7. Başlık dikkatimi çekince bir göz atayım dedim yazına ama ondan çok şu okuma süresi eklentisi ilgimi çekti...

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim.Güle güle kullan Elena :)

    YanıtlaSil