Öldürücü 7 Gün #9 Kursakta Kalan Heves ve Gerçekleşen Hedefler

Se-lam sevgili Dünyalılar!

Size www.yalnizamaozgur.com'u takdim etmekten büyük bir gurur ve şeref duyarım. (Yalçın Güler'in katkılarıyla)



Sadece alan adı almakla kalmadık temamı da minimalistleştirdik. (Gerçi şu açıklama kısmı gözüme batıyor ama nazar boncuğu olsun)



Eski site tasarımımda sağ sütun gözüme inanılmaz kalabalık gözüküyordu. İnstagram uzantıları, spotify çalma listesi... Sanırım en sevdiğim yerlerden biri 'Buralarda da varım!' kısmı oldu.

Onun altında belli başlı kategoriler var. Burayı başta ben yukarıda bulunan menü kısmına alma niyetindeydim fakat Yalçın bana oranın gereksiz şekilde fazla kalabalıklaşacağını söyleyince ona epey hak verdim açıkçası.


Yukarıda bir iletişim sekmesi bulunmasına rağmen bir de aşağıya hızlı iletişim ekledik. Ve tabi ki Dünyalılarımı. 💖





İki tane instagram eklentisi olduğunu fark etmişsinizdir belki. İkincisi bu sene aktif ve İngilizce olarak kullandığım Bullet journal hesabımın linki.

Ve bu konuyla ilgili son olarak emeği geçen Yalçın Güler'e teşekkürlerim sonsuz.

Yeni yılın hedeflerinden bir tanesini şimdiden gerçekleştirdim.



Kursakta kalan hevesime gelirsek. Şu yazımda ilk çalışma deneyimimden bahsetmiştim. Bulunduğum ildeki kitap fuarında çalışma düşüncem vardı NEREDEYSE BİR YILDIR. Bu sene kesin olur diye bakarken bütün yayınevleri elemanlarını geldikleri yerden getirmişler. Ekstra kimse almadılar. Çok üzüldüm açıkçası. (ÖYLE BÖYLE DEĞİL)


Yine de kötü başlaması kötü devam edeceği anlamına gelmiyor. Savaşmaya devaaam!

22 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı uğurlu olsun .Bir şey sormak istiyorum www yaptığınızdan dolayı hit inizde bir azalma söz konusu oluyor mu çünkü ilerde bende geçmek istiyorum da ?

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun Elenaaa ♥ Çok güzel işler yapacağından hiç şüphemiz yok. Mim postunu okurken 300 takipçiye ulaşma hedefini 6.300 olarak algılamıştım. Bu yenilenmiş, tazecik halinle inşallah o güzel dünyalılarının hepsine ulaşırsınnn *-* Kursağından kalan işe gelince de vardır bir hayır diye düşünmek gerekir ya bazen, Rabbim sana daha güzel daha hayırlı kapılar açsın inşallah ♥

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun 💕bende istiyorum ama bi yanda da suanki temamdan vazgeçmiyorum ne yapacam bilmem 😒

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun. Yenilik güzeldir. :)

    YanıtlaSil
  6. Elimden geldiği kadarıyla bir şeyler yaptım. Uzun zamanlar blog yazarsın inşallah. Güle güle kullan kardeşim :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun :) Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim.
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Yeni tasarımın hayırlı olsun.Sade ve zarif olmuş.Kullanım kolaylığı açısından tam emin olamadım ama :))

    YanıtlaSil
  9. Yeni tasarım eğlenceli, güzel yazılarla dolu olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  10. Göz yormayan,sade temaları severim..Hayırlı olsun diyelim ...

    YanıtlaSil
  11. Süper süper süper! Güle güle kullan, bol ziyaretçin olsun :)

    Benim de 2018 planlarım arasında bu vardı. Güzel bir tasarım ve kendi domainime taşınmak.
    Bakalım...

    YanıtlaSil
  12. Ne hoş olmuş, hayırlı olsun. Güzellikler getirsin daima ♡ Kursakta kalan demişsin ama hâlâ oluru var. Neticede, çok istersek olar bence ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa :( geçti gitti ama artık seneye diyorum

      Sil
  13. Yeni yıl hedeflerini gerçekleştirmeye başladın demek. Tebrikler. Çok hızlısın :-)

    Evet, tasarımın sade, göz yormayan hoş bir tasarım olmuş. Sana bol takipçi ve görüntülenme getirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa beğendiysen ne mutlu bana Şule Abla <3 İnşallah hepimize getirsin.

      Sil
  14. heeeey süper blogçuuuu süper instacııııı kim tutar seniii :)

    YanıtlaSil
  15. Belki kitap fuarında çalışmaya başlamadın ama daha mutlu olacağın bir alternatif çıkacaktır :) Kim bilir?

    YanıtlaSil
  16. Hazır tema kurulumu gayet başarılı olmuş.Yalçın kardeşimin ellerine sağlık.Güle güle kullan Elana 💖

    YanıtlaSil