Yeni İçerik Sitemizle Tanışın: İçerikManya!

Blog yazmaya başlarken bana herhangi bir yerden ‘Buraya da yazar mısın?’ teklifi geleceğini hiç düşünmemiştim. Gerçi ben yazılarımın okunacağını  da düşünmüyordum. Neyse konumuz bu değil.

Bir hafta önce Blog sözlükte tanıştığım ve benimle röportaj yapan (okumak için tık) Yalçın arkadaşımız bana bir teklifle geldi. Kuracağı bir içerik sitesi için takım arkadaşları arayışındaymış ve benim uygun bir aday olduğumu düşünüyormuş. Bende çok mutlu oldum tabi ki. İlk önce ona yazabileceğim yazılardan bahsettim. Site üstündeki birkaç haftalık çalışmadan sonra işte buradayız!

                                                       








Hepinizin desteklerinizi bekliyoruz bizi sosyal medyadan desteklerinizi bekliyoruz Dünyalılar!

7 yorum:

  1. Tebrik ederim o zaman tatlım :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir siteye benziyor inceleyeceğim :)hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  3. Yanımda olup destek verdiğin için çok teşekkür ederim Nur. Katkıların için sana minnettarım.

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun canım Nur ♥ Yolunuz çok açık olsun o zaman :))

    YanıtlaSil
  5. Vouvvc benim kardesm büyüms de neler neler yaparmisss 😘 teklifler alirmiss. Harikasin canm benm. Yolunuz acik olsun. İcerikmanya takibimde zaten 😘

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun Nur'uum! Desteklerimiz sizinle. :)

    YanıtlaSil