Kara deliğe Düştüm Geri Döndüm!



Yoktum buralarda. Aslında Instagram’da aktiftim fakat buraları bir nedenden ötürü bıraktım dünyalılar. Aslında burayı bırakmamın belirli bir nedeni yoktu. Ne yazacak konum bitmişti nede gelen kötü yorum vesaire bir şey yüzünden şevkim kırılmıştı.

Çok yetersiz buluyordum tasarımını bu nedende sayılırsa belki bu. Ve belli bir periyotta yazı koyamamak, gerekli ilgiliyi gösterememek. Bunlar bayağı canımı sıkıyordu.

Olmadığım zaman zarfında buraya yazacaklarım hakkında notlar aldım, bol bol fikirler ürettim. Aslında Haziran ortasında başlamayı düşünüyordum. Ama kulüp etkinliklerim bitmek üzere, sezonu kapatacağız bu haftanın sonunda. Hal böyle olunca şimdiden başlayayım azar azar dedim.
Tasarımı hazır tema çok yapmak istedim. Ama inanın o kodlar beni bayağı boğdu. Tabi c++’dan da kalınca insanın öğüresi geliyor. (Tamam tamam kızmayın) Ama yine de bir şekilde içime sinen temayı oluşturabildim. (Yani sanırım.)


 Olmadığım sürede ne izledim, neler okudum, hangi yemekleri yaptım, kimleri keşfettim ve edindiğim yeni hobilere kadar hepsini anlatmaya çalışacağım. 

Baş belası geri döndü!

Yorumlar

  1. Dönüşüm muhteşem olacak diyosuuun :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle umuyorum en azından :)

      Sil
  2. hogşgeldin o halde, yeni tasarım yakıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa gerçekten mii? (yazar utanıyor)

      Sil
  3. holeeeeey bıp tıs bıp tıs şinanay şinanay :)

    YanıtlaSil
  4. Yaşasın başbelası :D bende yoktum da son zamanlarda ama sen benden de uzun süredir yoktun :D teman çok güzel olmuş hayırlı olsun artık bol bol yazarsın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman artık kaybolmuyoruzzz (yazar öpücükler atıyor)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Nerminimmm (yazarın gözleri kalp kalp oldu)

      Sil
  6. Hoşgeldin o zaman, tema sade ve güzel olmuş, ama daha iyilerini de bulabilirsin okuyucuyu başka yazılarına da yönlendirecek türden falan =D

    YanıtlaSil
  7. Bu renk umarım birazdan ferah renkle değişir. İnsana bazen her şeyden bıkkınlık geliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyonda Olan Birine Söylenmemesi Gereken 10 Şey

On Lirayı Yirmi Lira Olarak Kullanmak

Üniversite Sınavına Giriş Yazı Dizisi #1 Verimli Çalışmak ve Kendini Tanımak Üzerine Anekdotlar

İçine Kendinizi Atmak İsteyeceğiniz Bir Koli

Pek Çok Şeyin Kökeni