Alfabe mi Değişti?

Şu aralar bana bir haller oldu.

Aslında birçok haller oldu da kişisel hayatım ile blog yazılarımı çok karıştırmamaya çalışıyorum. En azından elimden geldiğince.

YAZAMIYORUM.


Aslında tam olarak yazamamak değil. Hala içerik, konu var aklımda. Tonlarca hemde. Fakat tekrar okuduğum zaman o eski akıcılığımı bulamıyorum yazılarımda.

Hata eskilerini bile beğenmez oldum.
Bir romanım var benim. Tekrar yazdığım. (Daha hala üçüncü bölümde olduğum)  Son yazdığım nüshayı o kadar beğenirdim ki, değiştirmeye kıyamazdım.
Dün açıp okuyasım geldi.


Okudum.
Tekrar okudum.
'Bu ne ya?' dedim kendi kendime.'
Bunu mu bu kadar büyüttün gözünde?'


Instagram'da paylaştığım fotoğrafların altına yazdığım yazılar, buradaki yazılar... Hep kopuk kopuk geliyor.
Bir yerde bir eksik var sanki. Ama bulamıyorum. Canım sıkılıyor (Sanki canımı sıkacak yeterince konu yokmuş gibi)
Uzun süredir kitap okumuyordum. Fırsatım ve kitabım yoktu elimde. Okumaya başladım acaba ondan mı? Ama kitap böyle bir etki yaratmaz ki.

Yoksa haberim olmadan Alfabe mi değişti?

Yorumlar

  1. hadi be gayet iyi yazıyon gayet iyi anlatıyon blogda daaa insta daaa, romanın da iyidir kii. kitap okumak insana yazma hevesi getiriiir götürmeeez akıllıııım :)

    YanıtlaSil
  2. O kadar içten yazmışsın kiiii
    Ama Süpersin sen. Blog adına da bayıldım. Tam benim medeni halim :)

    YanıtlaSil
  3. Deeptone'a qatılıram. Məncə də gözəl yazırsan. Özünə tənqidi yanaşman gözəl xüsusiyyətdir, amma, yazmaqdan vaz keçməməlisən məncə.

    YanıtlaSil
  4. Önceki yazılarınızı okumadım; ama bunda bir kopukluk yok :) Kitap okuma fırsatı bulamamışsınız bence o yüzden bir tür kopukluk hissediyorsunuz; fakat okumaya döndüğünüze göre geride kalacaktır bu duygu.

    YanıtlaSil
  5. Bencede güzel yazılar size öyle gelmiş.Geldiği gibi gönderin 😃

    YanıtlaSil
  6. Kendi yazılarını eleştiren kişi, gelişime yeniliğe de açık kişidir.Bıkmadan usanmadan yaz biz okuruz ki seniiiii! ;)

    YanıtlaSil
  7. Bir yazıda değinmiştim Mehmet Kaplan'ın "Yazarak Düşünmek" adlı bir yazısı vardır. Orada kendi edebî geçmişini anlatırken şunları söyler: "Lisede defterler dolusu şiirim vardı. Bir gün onları büyük bir cesaretle yırtıp attım. Kimler yazdıklarını böyle bir cesaretle yırtıp atabilir? Elbette daha iyisini yazabileceğine inananlar."
    Yan yana gelmemiş binlerce kelime var daha. Öyleyse yazıya devam. :)

    YanıtlaSil
  8. yazı gayet güzel olmuş ama beğenmiyorsanız sık sık yazmayı deneyim denedikçe güzelleştiğini görürsünüz (:

    YanıtlaSil
  9. Bazen bana da çok Kopuk geliyor

    YanıtlaSil
  10. şans mimini yaptım şimdi blogdaa :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel gidiyorsun özgür insann.

    YanıtlaSil
  12. hımm ilginç durumlar , bir arkadaşım Ali Ural'ın şiir atölyelerine gidiyordu o anlattı , uzun süredir yazamıyormuş , buna da baya üzülüyormuş ,neyse Ali Ural da bir gün şöyle demiş - yanlış hatırlamıyorsam -, barajlar gibi doluyorsun şuanda , dolduğunda coşku ile yazıcaksın demiş , yani tam olarak bunu dememiştir ama benzeri bir şey işte anlamışsındır :D Sen umutsuzluğa kapılma umutsuzluk öldürür unutma :D

    YanıtlaSil
  13. Üslup zamanla değişiyor. Her aşamada kendini yetersiz görüyorsun. Ünlü yazarlar bile ilk denemelerini saklamışlar ki onları sonra yakınları yayınlamış biz hayranlıkla okuyoruz. Usta yazar olmak bir şey dostum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Depresyonda Olan Birine Söylenmemesi Gereken 10 Şey

On Lirayı Yirmi Lira Olarak Kullanmak

Üniversite Sınavına Giriş Yazı Dizisi #1 Verimli Çalışmak ve Kendini Tanımak Üzerine Anekdotlar

İçine Kendinizi Atmak İsteyeceğiniz Bir Koli

Pek Çok Şeyin Kökeni