Film Yiyici #2

/
23 Comments

Evvet. Film Yiyici'ye devam ediyoruz. Yazıyı geciktirmediğimi düşünüyorum hala aklınızda bir düşünce oluşması ve gidip gitmemeye karara vermek için zamanınız var. Bu arada ben filmyiyici'lerde bu ay çıkacak bütün filmleri yazmayacağım. Sadece gitmek istediğim ve beklentimin olduğu filmler hakkında yorum ve eleştiri yapıyorum,

Bunu da anlattığıma göre Gizli Güzellik ile bir giriş yapalım. (zaten iki film var ne girişi ya)


Collateral Beauty(Gizli güzellik)

Çıkış Tarihi: 16 Aralık 2016 Cuma





Ben ilk kez fragmanın bir kısmını İngilizce sayfalarda gezinirken görmüştüm. Yorumları bayağı didik didik edince filmin ismine ulaşmıştım.  Ne zaman tam hatırlamıyorum ama şöyle diyeyim daha bu fragman ne Türkçe film sitelerine düşmüştü ne de çevrisi yapılmıştı.

Daha sonra düştüğünü görünce tekrar izledim.

Konudan önce kadro hakkında konuşmak istiyorum. Beni asıl cezbeden de bu oldu zaten.Bu kadar başarılı oyuncu bir araya gelip vasat bir film çıkartmazlar diye düşünüyorum.

Will Smith. Gerçi Will Smith'e dargındım ben. Nedeni de Dc Comics'e katılmasıydı. (Evet DC'den nefret ediyorum akıl almaz bir Marvel delisiyim) Bunun üstüne Margot Robbie'nin ismini duymayan 'fake' hayranlar Margot delisi kesildi başımıza. Arkadaş git bi Focus'u izle önce. Di mi? Alla alla ya.


             (focus'tan)       
                           
         
Neyse. Will Smith iyidir yine de.  Will Smith film tavsiyesi isteyenler yoruma yazabilir.



Kate Winslet Oscar'lı bir film olan Sil Baştan ile kalbimizde yer etmiş oyuncu.

Edward Norton'dan bahsetme gereği bile duymuyorum.

Umarım gitmeye fırsat bulabilirim.

Manhattanlı bir reklam yöneticisinin (Smith) trajik deneyimlerini anlatacak. Arkadaşları yaşadığı trajik deneyimin ardından depresyona giren arkadaşlarına yardım etmek için alışılmamış bir planla çıkageldiklerinde her şey beklenmedik bir yön kazanacak. (kaynak:beyazperde)


Passengers (Uzay yolcuları)


Çıkış tarihi:21 Aralık 2016



Konu: Pratt'in ilaç ayarlı uykusundan erken uyanan bir uzay yolcusu olan tamirci Jim Preston'ı canlandırdığı yapımda, Lawrence ise Pratt'in karakteri tarafından yalnız kalmamak için uyandırılan bir diğer yolcu olan New Yorklu yazar Aurora'yı canlandıracak. İkili bu süreçte birbirlerine aşık olsalar da Preston'ın Aurora'nın 100 yıl erken uyandırmış olmasının sebebi olduğunun ortaya çıkması ve gemideki büyük bir teknik arıza ikisi arasındaki gerilimin yükselmesine sebep olacak. (Kaynak:beyazperde)



Cris Pratt zaten Marvel Sinematik Evreni'nde çok sevdiğim StarLord'u canlandırıyor. Jennifer ise ne kadar kitabın orjinalinden sapmış olsa bile senaryo Açlık Oyunları serisinde iyi iş çıkardı. Ve gerçekten çok samimi, sevimli bir oyuncu. Ben bu uzay,bilimkurgu temalı filmlerden hoşlandığım için merakla bekliyorum vizyona girmesini.

                                

2016 yılından beklediğim filmler bu kadardı sizin beklediğiniz film var mı? Yorum yazmayı unutayın Dünyalılar!




Marstan diğer seslenişler;

23 yorum:

  1. Lawrence'a açlık oyunlardından bayılmakla birlikte yeni filmini de ilk kez senin blogundan öğreniyorum :) konusuna da ba-yıl-dım merakla bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lawrence kadar samimi, sevimli bir oyuncu yok ya. Tepkileri aşırı komik çok tatlı ya.

      Sil
  2. Ben de Will Smith'e bayılırım. Merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlemeye fırsatın olur. Anlamlı bir filme benziyor.

      Sil
  3. Passengers'ı ne zamandır bekliyorum ben de. Will Smith'in filminden haberim yoktu ama. Bilgilendirme için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Passengers efsane olacağa benziyor. Gizli Güzellik'in kadrosu çok iyi. Yani batırmazlarsa -ki sanmıyorum- kült olabilir.

      Sil
  4. Marvel' i severim. Karayip Korsanları geliyormuş ben de onu bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmez olur muyum ya. Ona daha bayağı var onu da yazacağım ölmezsem. 2017 Mart diye hatırlıyorum ama emin değilim. Bence en iyi Karayip Korsanları filmi olacak.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ölmezsek sizi bilgilendirmeye devam edeceğim. İlginize çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Merak ettim hepsini de. Gayet guzel secimler 👍

    YanıtlaSil
  7. Ay ilk filmin frangmanı ne öyle , filmi çok merak ettim yahu :D

    YanıtlaSil
  8. heey iyisin de miiii yoruma çıktın gördüüm, makyaj blogu, baksana, mim geriye bakış 2016 yazımda iki gün önce audrey var ona sorabilirsin bişi varsa veya çağla görmenoğlu var blogda instada o da makyajcı olmazsa başkalarını da söleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ondan dememiştim onu. (Yazar gülüyor)

      Sil
  9. Gizli Güzellik filmini bir şarkı sayesinde keşfettim, fragmanını da sizin sayenizde izlemiş oldum. Çok farklı ve ilginç bir konusu var. Kavramlara yazılan mektuplar ve bunlarla yüzleşmeler. Will Smith'in oyunculuğu zaten harika, kesinlikle izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Will smith'in filmleri kötü olmuyor zaten. İyi seyirler efendim. Umarım keyif alırısınız

      Sil
  10. heeey, insta mesajlarda blogları gezceğini söleyince çok sevindim hemen sana geldim hoşgeldin diye az önce yorum yaptım sana sen de geldin şimdi yazımaaa oleeey seni görmek ne güzeeel bir deee instadan her yazdığını eklediğini hepsini okuyom izliyom. iyisin de miiii şimdiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim gibi de hala ihmal ettiğim çok şey var nasıl aşacağım bilmiyorum

      Sil
  11. Çok fazla izlediğim bir o kadar yazamadığım Film var ki Bunlarda gelsin bakalım görelim diyorum hepsini yazdım :) bir kenara gidilecekler listesinde var....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hala gidemedim ya. (yazar bıkkın hissediyor)

      Sil
  12. Yahu Will Smith e bayılırım. Ben fragmanda keira Knightley i de gördüm onu da çok severim ilk film ilgi çekici görünüyor. Zaten kate de mükemmel bir hatun. Umarım gidebilirim. Bilim kurgu tarzı filmler ile pek aram yok ama lawrence kaliteli bir oyuncu uzayla aram olsa diğerini de düşünebilirdim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (profil resminizde Sherlock'u gördükçe dans edesim geldiği gerçeği)
      Lawrence iyidir ne kadar Açlık Oyunlar'ı filmini senaristler batırsa da (Kitapla alakası yok resmen ya hu) Lawrence'in oyunculuğu kurtarıyor.

      Sil